środa, 19 czerwca 2019

67. Wysłałam!

Hejeczka!

(Chciałam Wam to powiedzieć to dwa dni temu, ale miałam problem z internetem (nie chciał działać)) w każdym razie wysłałam paczki dla laureatek! I mam informację:

Mogłybyście potwierdzić mi, że Wam przyszły?

Na prawdę jest to dla mnie ważne! Na poczcie dostałam jeszcze potwierdzenia wysłania Waszych paczek do Was, a oto i one:



Musiałam zasłonić LPSami adresy naszych domów... W prawym dolnym rogu na niebieskim tle są dwie pieczątki naszej poczty... I to tyle na dzisiaj!

:) PISZCIE W KOMENTARZACH POMYSŁY NA POSTY :)

~puddinka

7 komentarzy:

  1. Myślałam, ze dojdzie wczoraj, bo dzisiaj wyjeżdżam, ale jednak nie. xD Więc najwcześniej odbiorę ją na początku przyszłego tygodnia. Daję znać, żebyś się nie martwiła, że nie doszła. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przyjdzie to na pewno do Ciebie napiszę ^^ A jako post możesz napisać biografie jakiegoś twojego Pet Shop'a, jakieś pomysły na meble dla LPS i sesje zdjęciowe UwU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za pomysły na posty! Na pewno wykorzystam Twoje Pomysły.

      ~puddinka

      Usuń
  3. Hejo, napisałam do ciebie maila. Przeczytaj proszę. :)

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...