piątek, 30 listopada 2018

61. Zakończenie konkursu i stare zdjęcia...

Siemka!
A dziś uroczyście ogłaszam "zakończenie konkursu"! TAK! Koniec czasu.. I z przykrością stwierdzam iż nikt nie zrobił pracy na konkurs (nie wiem z czym to się wiąże)... Ale teraz proszę Was o ocenienie moich starych zdjęć i (jeśli się nie obrazicie) po oceniam trochę Wasze teraźniejsze prace.
Zaczynamy:

ZACZNIJMY OD MOICH STARYCH ZDJĘĆ:::




I tutaj to Wy macie pole do popisu! A w następnym poście... To co Wam powiedziałam!!! Wesołych mikołajek.

~puddinka

3 komentarze:

  1. Ja wstawiłam pracę na konkurs w najnowszym poście, tzn odpowiedziałam na twój komentarz, ale nie pomyślałam, że go nie zobaczysz 😅... Chociaż i tak byłaby to tylko jedna osoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie mi wyleciała z głowy sprawa z konkursem. :( Również wesołych mikołajek, chociaż już po...

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...