poniedziałek, 3 lipca 2017

19.It's a year... birthday party (to już rok... urodzinowa impreza)

Hello It's me (cześć to ja)
To już rok od czasu kiedy pierwszy raz stworzyłam bloga puddilps. Jestem bardzo szczęśliwa, że niektórzy komentują moje posty... ale pora na imprezkę, co prawda troszeczkę spóźnioną, ale to nic, bo dopiero przed chwilą kliknęłam "starsze posty" i zobaczyłam kiedy napisałam mojego pierwszego posta... Urodziny mojego bloga puddilps będziemy obchodzić (jak chyba każdy o tym wie) raz w roku o 16:00 pod wieczór, we WAKACJE. 25 czerwca to właśnie data urodzin bloga (mojego).




Może pokażę Wam jak bawiłam\imprezowałam z moimi petkami... prawie wszystkimi...
Taka właśnie była imprezka... A teraz trochę zmienię temat... Chcę umieścić parę ogłoszeń, dotyczących całego mojego bloga. Zaczynamy...

  1. Po raz trzeci chcę ogłosić, że mogę Wam zaproponować wzięcie udziału w konkursie "rysunek lps" ten konkurs polega na narysowaniu ulubionego lps pop np: shorthair, collie, dog niemiecki, jamnik, spaniel.
  2. Przypominam, że od 5 lub 6 września będę prowadziła poradnik jak grać na skrzypcach.
  3. Jeśli wchodzicie na mojego bloga (jeśli to możliwe) zostawiajcie mi komentarze, chętnie na nie odpiszę.
  4. Zapraszam na "Karmelowy blog" tam też znajdziecie dużo ciekawych postów
  5. Pozdrawiam: "Nasze-Polskie lps", "Przez życie z lps", "lps oczami maślaczka", "Studio Parapet", "Świat lps"
Jeśli chcecie, żebym zajrzała na Waszego bloga lub dała go do moich ulubionych blogów, piszcie komentarze i często wchodźcie na mojego bloga.
 Pozdrawiam

-puddinka  

16 komentarzy:

  1. Gratulacje i najlepszego! Uwielbiam blogowe rocznice. Tak miło się robi na sercu, że ktoś ciągle prowadzi blogi. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że impreza była na całego 😎😂.
    Woo, rok? To dość dużo. Ja urodzinki bloga będę miała gdzieś w grudniu.
    Dziwny zbieg okoliczności sprawił, iż dzisiaj są urki mojego kanału na YT xD.
    No więc co? Wszystkiego nalepszego i oby tak dalej 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt na całego! Będę zaglądała na twojego bloga...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! 😊 miło że podoba ci się mój blog, twój też wygląda świetnie i na pewno zostanę na dłużej 😄.

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do tego konkursu to ja bardzo chętnie tylko mam pytanie ma to być konkretny lps czy poprostu kształt? 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie
    - Kitty LPS - Wiesz kto xD

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...