wtorek, 19 grudnia 2017

45.Nudy.. Opis konkursu i zimowy backet list.

Najpierw jednak bucket list:

1.Poczytaj Pax'a
2.Upiecz pierniczki
3.Nakręć wigilię LPS
4.Pisz posty kiedy masz wolny czas
5.Oglądaj sylwestra z 2'ujką
6.Upiecz ciasteczka w kształcie LPS
7.Kochaj te zwierzaki
8.Perfumy dla LPS
9.Oglądnij teledysk "Bad Bunny" POLECAM!
10.Pograj w Minecrafta
11.Zrób shopping na blogu
12.Zaproś znajomych
13.Stwórz grupę na fb
14.Napisz list do kogoś
15.Przeczytaj świąteczną tablice ogłoszeń
16.Zkomentuj inne blogi
17.Napisz opowiadanie
18.Zjedz pierniczka
20.Posprzątaj swój pokoik :)

To tyle z zimowego Backet listu. A teraz obiecany opis konkursu: prosiła Karmel LPS (powinno być jeszcze serduszko, ale nie umiem go zrobić)

Opis:
Konkurs polega na jak najładniejszym wykorzystaniu swoich zdolności do robienia zdjęć. Nie można ściągać zdjęć z internetu, albo go ściągać i zmieniać. Konkurs potrwa do 30 grudnia 17r. do godz: 20:12. Możecie to zdjęcie poprawić np: w PowerPaincie, lub w PhotoSchop'ie. Praca zostanie ci wysłana (wydrukowana, lub wywołana w zależności od moich możliwości). Także naprawdę polecam i zachęcam do udziału w nim! :) xd.

Pytanie:
-Czy ja mam Wam sfotografować te nagrody, czy nie? (odp. w komie) XD :)

~puddinka

4 komentarze:

  1. Aha ok bo ja zrozumiałam że trzeba jakoś opisać te zdjęcia czy coś xd. Możesz sfotografować te nagrody bo jak mówiłam nwm czy bombka jest dobra na pierwsze miejsce. Jeśli już zrobiłabym i bombkę i saszetkę albo zamiast bombki lps 'nie z saszetki' xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. A PowerPoint nie był czasem do robienia prezentacji? xd Nwm, ja zazwyczaj obrabiam zdjęcia w gimpie i w iPiccy

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...