sobota, 8 czerwca 2019

64. WYNIKI KONKURSOWE!!! + odp. na Q&A!!!

Siemaneczko!
Dzisiaj lecimy z wynikami konkursu "LPS dla puddinki"... Niestety nie ma nawet co ogłaszać... Bo tylko jedna osoba wysłała do mnie pracę na konkurs. :( Ale to nic. Powiem kto. I pokażę jej pracę i przy okazji ocenie...


A oto praca Mini Creatures' World! Bardzo się cieszę, że jako jedyna wysłałaś do mnie pracę... A teraz nie przedłużając przejdźmy do oceniania:

Śliczna praca: taka magiczna kolorowa... Moim zdaniem kolorki bardzo ładnie współgrają ze sobą na tym zdjęciu! Sama takich zdjęć nie potrafię zrobić! :) Istne cudeńko! :))) A więc wygrałaś:



Miejsce pierwsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulacje!!!

Mam też dla Was odpowiedzi z Q&A (Napiszcie koniecznie czy taka forma odpowiedzi Wam się podoba!!)


Następna cześć Q&A będzie w kolejnym blogu...

INFO DLA LAUREATKI:

Twój adres wyślij mi na moją pocztę (ola.cybura@interia.pl)

~puddinka

13 komentarzy:

  1. :o Ale z was leniuchy! Żeby nic nie wysłać, nieładnie. :v Miałam super czas robiąc te zdjęcia (w sumie ich zrobiłam kilkadziesiąt xd) i ucząc się retuszu. Dziękuję, puddinko. Jest mi bardzo miło, że zdjęcie ci się spodobało. <3 Zaraz skrobnę do ciebie maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Tu Goblinka. Ja wlasnie wyslalam swoja prace na instagramie ale chyba nie do tej osoby. xD Bywa, moze nastepnym razem sotrse mkja praca ^^ wielkie gratulacje!! Zycze wiexej takich sukcesow. Pozdrawiam! Ps. Wybaczcie za bldy jesli sa i brak znakow ale pisze na telefonie i ciezko na tej klawiaturze sie pisze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie! Wielka szkoda. Ale niefajnie wyszło. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nom :d tak sie zastanawiam teraz do kogo ja to eyslalam xd nie ze to jakos przezywam tylko troche smieszna wpadka xD ale coz wpadki sie zdarzaja ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wysłałam zdjęcie :/

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...