sobota, 4 maja 2019

62. Przepraszam... + Sesja

Cześć!
Przepraszam Was za to, że tak długo nie pisałam, ale szkoła, zatrzymanie się w czasie, uczenie się po nocach (fizyki). Jeśli ktoś chce doświadczyć większej andrenaliny (czyli po za jakąś skalą) to zapraszam do mnie do podstawówki na fizykę... 

Będę robić Q&A (piszcie pytania w komentarzach)

Ale przejdźmy już do dzisiejszego posta. A oto sesja zdjęciowa:










Ale to nie na tym kończymy: Mój blog jak pewnie niektórzy z Was zauważyli zmienił się nie co. Ale... Z takich aktualnych informacji jest właśnie to Q&A i mój nowy pokój (co prawda jeszcze zawarty w samym projekcie, ale no cóż...) A oto i on z każdej z możliwych stron:







To tyle jak na dziś.. Do zobaczenia w kolejnym poście, (SPOKOJNIE! WIĘCEJ NIE ODEJDĘ OD WAS) 

~puddinka

6 komentarzy:

  1. W końcu nowy pościk!
    Bardzo fajnie wygląda projekt pokoju. Geometryczna ściana jest super. Widzę skrzypce - grasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki postanowiłam, że jednak kocham LPS nad wszystko i powróce. Gram.
      ~puddinka

      Usuń
  2. Jakie cudne zdjęcia *o* A projekt jest cudny uwu
    Parę pytanek ode mnie do Q&A ;)
    1. Lubisz spać?
    2. Lubisz jeść?
    3. Lubisz nic nie robić? ;)
    Nie są może ambitne, ale lenistwo nie pozwala mi wymyślić nic więcej xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem w poście Q&A
      ~puddinka (i dzięki) :)

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...