środa, 14 czerwca 2017

16.I play with LPSami (Gram razem z LPSami)

Chejka!
Dziś postanowiłam pokazać Wam nową grę, którą polecili mi znajomi, czyli: BlockStarPlanet. Kiedyś było to RoboBlastPlanet. Mimo, że gram w nią dopiero trzy miesiące, to już udało mi się zdobyć 11 level! :) Jak? Otóż: grałam co chwilę w ten sam parkour i zdobywałam za niego dużo gwiazdek, oraz śrubek (niektórzy mówią na to pieniądze) Sama też buduję parkoury np: przejdziesz? Czy nie?


 



  Chciałabym się Was czegoś zapytać. Czy uważacie, że powinnam zmienić napis puddilps? Bo ja uważam, że tak. Mniejsza z tym! Oki to papa-tki! :)
Jeszcze jedno, czy chcecie żebym numerowała posty, które piszę?
Xddddddddddddddddddddddd :)
Pozdrawiam! xd


2 komentarze:

  1. Gram w MovieStarPlanet, ale BlockStarPlanet nigdy mnie nie ciągnęło. Dla mnie to taki Minecrafi xD.
    Uwielbiam Timber! Moim zdaniem ta piosenka zwiastuje wakacje :)
    No to co? Miłego grania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo się cieszę że zaglądasz na mojego bloga :) Pozdrawiam i zapraszam na Blockstar planet na którym będę teraz rzadko!:( Zajrzyj na swojego bloga, tam w ostatnim poście dałam Ci komentarz! Pozdrawiam! :)

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...