wtorek, 13 czerwca 2017

15.I will sell (Sprzedam)

Hejka!
Wogule, to dawno nie pisałam! :-(
Bardzo Was za to przepraszam, ale za 7 dni w szkole jest zakończenie roku szkolnego! :-)
A wogule, to mam do sprzedania, domki dla LPSów.
Takie jak:





Cena podlega negocjacji. Wy (jeśli chcecie kupić) piszecie w komentarzu, że macie ochotę kupić np. słodki sklepik, a potem piszecie ile za niego możecie dać. Ja wtedy pytam się mamy czy tyle może być. Potem ponownie piszecie w komentarzu, że go kupicie, a ja pakuje pudełko i wysyłam.
Jeśli chodzi o kontakt w sprawie miejscowości to klikacie w zakładkę kontakt i piszecie mi na Blockstarplanet, lub na msp
jaka miejscowość.

Aaaa teraz druga oferta! Zamienię te LPSy na wymienione numery pod zdjęciem:


kotek #391
jamnik #556
jamnik #641
jamnik #675
spaniel #156
kotek #318
kotek #1179
Przyjmę też inne propozycje! Ale tylko pop. Dlaczego?
Już tłumaczę: ponieważ tam na zdjęciu jest dog niemiecki i bardzo unikatowa papuga! :-)

Oki to papa 

-puddinka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...