sobota, 10 marca 2018

52. Koniec z blogiem o LPS?

Siema!
No tak, każdego pewnie zaczyna interesować tytuł dzisiejszego posta: "Koniec z blogiem o LPS?" Otóż yyyy będę teraz prowadziła innego bloga... Yyy dwa domki LPS już są u moich kupców. Czyli, że je sprzedałam. No a LPS zostawiam na pamiątkę (T_T)... Łzy lecą? No nie którym, którzy chcieli żebym pisała do końca mojej przygody z LPS. Blog następny (do którego Was zachęcam) będzie o nowych rzeczach, które dostałam, wakacjach (głównie życiu). Mam też dla Was inne tego typu wiadomości. YYYY w zasadzie to nie. Np: o Nowym plecaku, który już nadchodzi. Oczywiście zmieniło się, skoro blog ma być o życiu... Postanowiłam nie tworzyć new konta tylko po prostu zmienić nazwę tego bloga i wystrój... A więc nowy podpis: Ale też będę miała YT pod nazwą Olcia Love. Czekajcie na pierwszy filmik ;)

~Olcia Love

3 komentarze:

  1. Szkoda, że to koniec z LPS-ami. Ale rozumiem, bo sama często zmieniam swoje zainteresowania i jest to jak najbardziej w porządku. :) Powodzenia z nowym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że koniec z LPS :( Napewno twoje pecie będą Cię dobrze pamiętać :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż szkoda, ale rozumiem każdy w końcu wyrośnie, niektórzy wcześniej inni później. Oczywiście będę czytać i tego bloga ;*. Aha no i jak coś to nie musiałabyś zakładać nowego konta bo na bloggerze można mieć dużo blogów z jednego konta ;p. Pozdrawiam i życzę powodzenia na nowej drodze blogowego życia xD x3~

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...