sobota, 16 czerwca 2018

54. Powracam! Wrotki! :)

Siemanko!
O Boże! Jak dawno mnie tutaj nie było!!! Miałam, wiecie tak dużo spraw na głowie... A to szkoła, szkoła muzyczna... WIECIE! Ale już powracam, aby zrobić posta o nazwie "wrotki". Niektóre osoby mnie się pytały czy mam kanał? Tak mam kanał lecz nie a jeszcze na nim żadnych filmów, ponieważ kanał jest o wrotkach. Wiem tak prosto z mostu Wam nagle wyskakuje o jakiś wrotkach o których mało kto wie. Pasja wrotkarska zaczęła się od Wigilii 2017r. kiedy pojechaliśmy z wizyta do moich najlepszych kuzynek: Julki i Agaty. Wtedy w wejściu przywitały mnie z wieścią, że na gwiazdkę dostały rolki. No i nauczyłam się na nich jeździć. Gdy wróciłam do domu poszłam spać, a następnego dnia zaczęłam oglądać rolki na yt. Wpadłam przypadkowo na wrotki figurowe i odtąd chce wrotki figurowe nie rolki! :) Ale może już te "wrotki": (to jest taki jakby szyld mego kanału)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jutro po nie jadę!!! Jestem mega podjarana... Zrobię oczywiście "UnBoxing"

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...