niedziela, 17 czerwca 2018

55. UnBoxing


Cześć!
Od teraz jestem wrotko-men'em. Jutro jadę po wrotki. Są tak cudownie wykonane! Piękne! Oto linczek: https://www.decathlon.pl/wrotki-quad-school-pro-alu-tci-id_8391841.html
Jest dosyć długi, ale dacie radę, wystarczy tylko "klik". Zaraz opis:

OPIS
Wrotki dostane od decathlonu, i wybrałam takie. Wiem, że niektórym osobą mogą się one nie podobać, ale zaraz zrobimy małe głosowanie. Ale najpierw opis, więc (to "więc" weźcie w nawias, czy w co tam chcecie: mam nadzieję, że maja Pani od Polskiego tego nie czyta! :)) wrotki są biało-złote, mają czarny obcas i takie ładne złote napisy. To jeździdło ma także srebrne i metalowe podwozie, czy coś (Boże jaka ja jestem nie profesjonalna). Hamulec jest w takim kolorze ja kółka tych wrotek. I to tyle z opisu! Przechodzimy do głosowania!

GŁOSOWANIE
Macie takie wrotki do wyboru i które byście wzięli?:






Pierwsze zdjęcie ma nr. 1
Drugie nr. 2
Trzecie nr. 3
Czwarte ma nr. 4
GŁOSUJCIE!!! 

2 komentarze:

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...