piątek, 4 sierpnia 2017

30.Who came from India? Shopping! (kto doszedł z Indii? Shopping!)

Hejka! 
Dzisiaj,.. a właściwie wczoraj przyszedł mi lps comi con kityy! Minęło niespełna 20 dni a on nagle w czasie obiadu przyszedł! Naprawdę tak mnie wtedy rozpierała energia, tak, że jak otwierałam (jednocześnie nagrywając) to po prostu... a nie jestem wstanie wyrazić słowami, jak mnie wtedy roznosiło! Ale przejdźmy do sedna dzisiejszego posta. Comi con kityy lps przyszedł w żółtej paczce, owinięty folią bąbelkową. Ale już pokaże Wam jego zdjęcia:
 
 
Może na początek go Wam opiszę: no więc:
 


 A tu z siostrami:

 
PS: Karmel i Kitty wysłałam Wam nagrody!
 
Pa! Do następnej notki!
 
-puddinka

5 komentarzy:

  1. A ile kosztował? Mam trochę wrażenie, że to bardzo podobna podróbka... Ale nie wiem 👶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest podróbka. Niestety stają się coraz podobniejsze do oryginałów - mam wrażenie, że niemożliwość ich odróżnienia to tylko kwestia czasu...

      Usuń
  2. Szkoda że to podróbka:( Na Allegro to biorą zdięcia z internetu.
    Już dodałam Cię do ulubionych blogów :)

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...