sobota, 12 sierpnia 2017

31.Something about life ... and worst of all the storms (coś tam o życiu... a co najgorsze wielkie nawałnice!)

Eloł Wam Kochani!
Jak napisałam w tytule, dzisiejszy post będzie o ŻYCIU. Wiem, może zbyt daleko się posunęłam z tym życiem, ale nie mam o czym pisać! W tytule zamieściłam też informację dla Was o przechodzących u nas nawałnicach i burzach! Coś strasznego! Właśnie oglądałam z mamą o tym, tysiące ludzi poszkodowanych. Bardzo im wspułczuję i przesyłam kondolencje rodzinom ofiar tej strasznej nawałnicy!

Ale wracamy do przyjemniejszych spraw! Oooooooo nie jak każdy wie zbliża się szkoła! OOOOOOOOOOOOO nieeee! Jak ja nie lubie chodzić do szkoły! I tak: muszę Wam teraz udzielić kilku info (informacji). 

  • posty nie będą pojawiały się zbyt często (bardzo mi przykro)
  • poradnik (jak grać na...) będzie istniał.
  • Karmel lps i Kitty lps wysłałam Wam nagrody! 
Sorki, że dzisiaj taki krótki post, ale mam jeszcze dużo na głowie!


ARCHIWUM ZDJĘĆ MOJEGO BLOGA:

 



 I to tyle papa!

-puddinka 

5 komentarzy:

  1. 4 zdjęcie najbardziej mi się podoba 😊. A nagrodę już otworzyłam wiec jeśli jeszcze nie widziałaś to na kanale już jest 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chejka bardzo mi się podobał twój filmik! Ma nadzieję, że nagroda także! Pozdrawiam!

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...