poniedziałek, 24 kwietnia 2017

13.Lps clothes (LPS-owe ubranka)


Hejka Kochani!
Dziś chcę Wam pokazać moje własnoręcznie wykonane ubranka dla LPSów. Wiem, pewnie myślicie, że zrobienie takich kokardek i naszyjników jest trudne, ale niektórzy mówią, że raczej banalne. Sama się o tym przekonałam.  Moje koleżanki co chwilę proszą mnie o zrobienie takich prześlicznych gadżetów i przez to mam jeszcze więcej roboty w domu! A ja za tym nie przepadam... Najpierw, jak chyba każdy, robię zadania, potem uczę się na następny dzień, wiecie np. historię, przyrodę, matmę, polski itd., następnie jem obiad, sprzątam pokój itd.  Zostaje m niewiele czasu na tworzenie ubranek i rzeczy dla Petków.
A oto parę z nich:










To tyle na dziś! Pa-patki!
-puddinka

1 komentarz:

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...