czwartek, 6 kwietnia 2017

10.Other photos of... what other? :\ (Pozostałe zdjęcia z... jakie pozostałe? :\)

Siemka kochani!
Dziś niestety pogoda nie sprzyja!
Ale cóż! ;-)
Raz pada, raz świeci słońce itd...
W każdym razie w kółko to samo. 
Nie chcecie wiedzieć jakie nudne lekcje miałam dziś w szkole!
12. religia
17. polski (w tej sali zawsze śmierdzi potem)
15. matematyka (majca lub matma)
15. historia (inni mówią na to hista)
4. technika (na której prawie zawszę się nudzę)
14. angielski (którego nie lubię :-( )
DODATKOWE:
14. kółko z przyrody (kółko z przyry!)
Jeszcze nie dawno mieliśmy kółko rano we środę,
ale pani się coś nie spodobało i mamy kółko po lekcjach we 
czwartek, a mi to nie pasuję!!!
Ale wróćmy do rzeczy: :-)
Stresuję się, wiecie dlaczego?
Ponieważ jutro o 7:45 mam oxford.
To taki konkurs z anglika.
Wogóle, ostatnio coś sobie, lepiej radzę w szkole,
bo udało mi się zdobyć 3 miejsce z konkursu kaligraficznego!
I pisałam też konkurs "wyczarowane z wyobraźni".
Nagrody będą przyznawane w następną środę, na apelu.
Jeszcze nie wiem kiedy napiszę następnego posta...
OK już wiem..! Napiszę go w następną środę!
A, wogóle zapraszam do kontaktu po przez napisanie w komentarzu, lub wybraniu zakładki "KONTAKT".
Także zapraszam!
A i jeszcze... zdjęcie mojego ulubionego shorthaira, którego chciałabym mieć!
Papa-tki!



-puddinka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...