wtorek, 18 kwietnia 2017

11.We all renew LPS (Wszyscy odnawiamy LPS)

No hej!
Sorki, że piszę posta w tym samym dniu, ale chciałam Wam pokazać jak odnowić wasze petki.
W każdym razie zaczynamy!
Potrzebne nam będą:
Oczywiście LPS-y, w tym lamę
Postanowiłam odnowić pandę
Sówkę
 A zdjęcia lamy zapomniałam zrobić :-(

Akcesoria:
Miskę z mydłem

Miskę z wodą
Patyczek do uszu


Ręcznik


Zaczynamy! :-)
Najpierw panda!
Etap pierwszy "mycie mydłem, płukanie i suszenie"
Wkładamy LPS-a do miski (z wodą i z dodatkiem mydła),
szorujemy petka (pandę). ;-)

Mycie pandy




Czas na płukanie!


I w końcu suszenie!

Etap drugi "odnawianie".
Potrzebne artykuły do odnawiania to kredka i woda.
No to zaczynamy!





Przed:

 I już po!

Czas na lamę!
Etap pierwszy "mycie mydłem, płukanie i suszenie".

Wkładamy lamę do wody.

I myjemy!

 Płuczemy


Suszymy

I odnawiamy!
To samo robimy z sówką.
Do zobaczenia! Pa-pa!
-puddinka

3 komentarze:

  1. Oj, ale z tą wodą trzeba uważać bo może zrobić się rdza. Lecz w sumie, trudno... Bardzo łatwo ją usunąć kolą ;D Słyszałam jeszcze o takim sposobie by myć LPS'ka wacikiem ze zmywaczem. Skuteczne, ale niebezpieczne, istnieje prawdopodobieństwo, że zejdzie farba.

    Ogółem to fajny blog. Będę zaglądać :)

    ~ GalaxisLPSblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-) Też słyszałam o tym sposobie, nawet próbowałam! I podziałało! :-) Mam jeszcze takie pytanie: czy prowadzisz swojego bloga? Chętnie zajrzę!

      Usuń
  2. To jest koala, a nie panda :p. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...