poniedziałek, 4 września 2017

33.Part one of the guide! (Część pierwsza poradnika)! XD ;)

Dzień doberek!

A dziś szkoła! NIEEE!!! Jak ja nie lubię szkoły! Mimo, że się dobrze uczę (tu się nie chwalę) Ale dzisiaj nie o szkole... Dziś oczywiście o zapowiadanym PORADNIKU "Jak grać na skrzypcach"
Miałam napisać o mojej kolekcji, ale niestety z telefonu mojej mamy nie da się ich wysłać :( Czemu? Nie mam zielonego pojęcia! Ale jak każdy zaczynający naukę grania na skrzypcach powinien znać ich budowę:







A teraz PORADNIK:

Na pierwszej lekcji, będę Was uczyła jak je trzymać! OKI:

-Skrzypce trzymamy lewą ręką, a smyczek prawą!

SKRZYPCE:

Masz już skrzypce w (lewej) ręce? Jeśli tak to zaczynamy! Weź skrzypce do ręki i trzymając je lewą ręką przyłóż je do lewej części szyi. DELIKATNIE wznieś lewą ręką skrzypce nie odklejając ich od szyi...

SMYCZEK:

Przyłóż delikatnie smyczek do strun umieszczonych na podstawku (trochę wyżej od podstawka)...

Oki reszta... NIE WIEM... Pa!

~puddinka

2 komentarze:

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...