niedziela, 17 września 2017

37.My LPS colletion (moja kolekcja LPS) XD :) + wielkie losowanie!

Siema!

Każdy wie, że kolekcja LPS to moje oczko w głowie! Po za tym jestem chora i mam czas na takie długie posty! A i jeszcze jedno, grałam dziś w BlockStar planet: samer5672  MSP też byłam: puddilps567, a na Boonie planet jestem prawie codziennie: puddi567. (bez kropki) Ale na dzisiaj koniec z grami (więc jeśli ktoś chciałby się ze mną skontaktować, to powiem w którymś poście, że jestem np. na BlockStar planet i wtedy dopiero macie pole do popisu) dzisiaj raczej o mojej ukochanej kolekcji LPS, co zresztą jest w tytule! XD (sorry za to XD, ale nigdy się nie mogę powstrzymać, po za tym to XD teraz, było potrzebne!)... A oto moja kolekcja LPS:


Kolejne to losowanie! Nie mogę się doczekać! Na liście naj blogów zakwalifikowały się:
Po pierwsze: Tajemniczy świat LPS:    (i dalej):
  1. Addicket to LPS
  2. LPSowy świat Kitty
  3. Lokalne LPS
  4. Karmelowy blog
  5. LPS oczami maślaczka
  6. Mój świat LPS
  7. Opolskie LPS
  8. sweet LPS world
  9. Nasze Polskie LPS
  10. Arizurill to LPS
  11. THE NEXT BIG RENO
  12. TOP DOGNES (blog mojego brata|)-komentujcie!
OKI losujemy!:




Uwaga...



DAM, DAM, DAM!!!


1 miejsce Lokalne LPS gratuluję jesteś mym naj blogiem!







Kolejne, czyli 2 Karmelowy blog, gratuluję jesteś moim vice naj blogiem o LPS!


A trzecie miejsce LPSowy świat Kitty, gratki: vviiccee naj blog o LPS!!! :)


:)

~puddinka

7 komentarzy:

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...