wtorek, 19 września 2017

39.Kolekcja LPS od 7 lat!!! :)))+Dodam Wam odwagi!

Heja, hej... Heja, ho!

Jak napisałam w tytule KOLEKCJONUJE LPS OD 7 LAT!!! Niektórzy mogą się dziwić i nie wierzyć, "Jak można tyle zbierać LPS" Otóż tak, można. Miałam już taką historię, jakże smutną:
-W mojej klasie tylko ja i Kitty kolekcjonujemy LPS! (No, bo nie którzy) TAK!!! I słuchajcie mnie to miało spotkać: 
Szłam sobie po korytarzu, aż tu nagle ktoś pociągnął mnie za rękę... To była taka jedna z młodszej klasy. Miała na imię Kinga, i mówi:
-Czy ty kolekcjonujesz LPS? - pyta
-Tak!-odpowiadam
A ona: -Hahahahahahahahhahahahah, mała dzidzia i LITTLESTPETSHOP!!!-śmieje się!

A ja uciekam!!!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 No a teraz chcę Wam powiedzieć: Jeśli KOCHACIE LPS NAD WSZYSTKO to nie rezygnujcie ze swojej kolekcji tylko dlatego, że jakaś "Kinga" Wam powiedziała, że jesteście małymi dziećmi! Jeśli Was to będzie gryźć przez nie wiadomo  jak długo, to bardzo proszę pytamy ~puddinkę o radę! OKI?
Oczywiście jak nie będziecie chcieli kolekcjonować tych figurek, to ja Wam nie zabronię! Ale do póki je KOCHACIE  i kolekcjonujecie to nie przejmujcie się tym co o Was mówią z powodu LPS.
I TYLE NA TEN TEMAT!

Wracamy do jubileuszu (że tak powiem)
Nie mogę sama w to uwierzyć, że tak przedłuża się mój czas na kolekcjonerstwo, że tak długo nie dawałam za wygraną! I chcę tutaj też pochwalić GalaxisLPS! TAK, ponieważ kiedy czytałam notkę Kitty to natknęłam się na jej komentarz:
-"Sprzedawać LPS? NIGDY!"
Bardzo mnie to ucieszyło! Bo Kitty jak widać troszeczkę przesadziła z tym "Sprzedaj LPS". Ja tak sądzę, a Wy na "komy", że tak powiem XD. Także GalaxisLPS brawo!!! :)))) Moje uznanie! :))) I jeszcze LINKACZ do kanału i blogów Galaxis:

KANAŁ:
https://www.youtube.com/watch?v=_Xg-mr151dw 

BLOGI
DO JEDNEGO I DRUGIEGO: 
http://galaxislpsblog.blogspot.com/

A teraz pisanie:





Łeeee jak mi to długo szło! XD Ja mam do Was jeszcze jedną prośbę: powiedzcie mi gdzie się podziała GalaxisLPS? No nie ma Jej w komentarzach! CO? Jak to możliwe? Przecież jeszcze nie dawno była! GalaxisLPS daj mi znak życia! Jak ktoś ma z Nią kontakt to proszę napiszcie jej tak:

-GalaxisLPS ~puddinka pyta gdzie się podziałaś?! :)))) (i koniecznie 3 uśmiechnięte buźki :)!) 

~puddinka 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję... jubileuszu! xD a Galaxis o przecież jest. Może pisze trochę rzadziej, ale jest. A po za tym to jeśli chcesz się czegoś od nie dowiedzieć to może napisz u niej komentarz ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie moge przeczytać najnowszego posta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem, żyję, co prawda zawalona lekcjami, ale to też jest życie xD.
    Gratuluję tylu lat wytrwałości i dziękuję za podanie linku do mojego bloga i kanał <3 Jestem Ci ogromnie wdzięczna ;)
    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci kolejnych siedmiu lat (i więcej!) kolekcji :3 Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...