poniedziałek, 18 września 2017

38.Wieczorne balangowanie!

Ciayo!

Jakoż, że jestem chora, zrobiłam sobie teraz wieczorne balangowanie! Jak ktoś nie wie ci to, to już tłumaczę:

-Wieczorny balang- jak nie idziesz do szkoły to możesz sobie pozwolić na takie siedzenie i robieni tylko tego co Ci się podoba!!! XD

UWAGA!
Chcę powiedzieć: bardzo mi przykro, że niektóre blogerki mnie (że tak powiem) nie akceptują: to znaczy ja w ich postach piszę (komentarzach), że np. "COOL notka", albo "Kiedy następna?" itd. a Wy w moich postach widzicie takie, że np. "Notka bez sęsu" itd... Czy już tak nie będzie? 

PS: Nie obrażajcie się, plisss!!! :))) 

OKI wracamy do posta:






Robiąc to zdjęcie, prawie spadłam ze schodów!!! :)

8 GODZIN PÓŹNIEJ...

Nareszcie koniec nocy!!! Łeee! :)))) xdddd





I tyle na dziś! AAAA pa! :)))

~puddinka                        TYTUŁÓW NIE PISZĘ JUŻ PO ANGIELSKU! :)   

4 komentarze:

  1. Piszą Ci tak? Nie zwracaj na nie uwagi! Ja Cię akceptuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto tak pisze? No ja ostatnio napisałam, że nie rozumiem sensu losowania bo rzeczywiście NIE ROZUMIEM 👀. A żeby ktoś pisał ci negatywne komentarze to ja nie widziałam 🙉

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...