czwartek, 14 września 2017

36.Odpowieedzi: (nie chcę mi się pisać po anglicku!)

Odpowiedzi:

 Tajemniczy świat lps:

-Jaki jest twój ulubiony blog?

CHMMMM... Mój ulubiony blog... Myślę, że to jest:
-LPSowy świat Kitty,
-twój blog,
-Karmelowy blog,
-Studio parapet,
-Adicket to LPS,
-LPS oczami toffinki,
- Lokalne LPS,
-Sweet LPS world...

Chyba tyle :)

-Największe marzenie?

To jest Vanessa Red, ten jamniczek.

-Co zrobiłaś z Comic con Kitty?

No nic mam go przecież dalej, nie?

-Czy to nie dziwne, że na blogu LPSowy świat Kitty też jest taki post?

Moim zdaniem nie dziwne!

-Lubisz mój blog?

Owszem :) nawet go kocham!!!

-Jaki jest twój ulubiony blog?

Mam ich kilka...

-Czy napiszesz pytania na moim blogu?

Już piszę... :)

-Kto jest twoją inspiracją?

Myślę, że Ty i jeszcze LPSowy świat Kitty, Karmelowy blog i Lokalne LPS, Studio parapet...
Mam ich dużo... :)

-Jak oceniasz swoją klasę?

Otóż tak: :((((((((((((((((((((((((

A dziś:
Pytania dalej przyjmuję pod tym postem... Piszę i w szkole nie jestem tylko leżę Bo mam przeziębienie, albo zapalenie krtani!!! :( PAAA!!!

~puddinka              

3 komentarze:

  1. Masz szczęście że jesteś chora XDD
    Chociaż tak zaległości tak na początku roku...
    Dziękuje za odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście? Co noc piję ohydny syrop i obleśne tabletki! :( A co do odpowiedzi XD to nie ma za co!!!

      >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

      A Ty zrobisz konkurs na blogu? Bo jeśli tak to ja się piszę! :)

      ~puddinka

      Usuń
  2. O, fajnie być dla kogoś inspiracją ^^

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...