poniedziałek, 11 września 2017

34.Boring school days+autumn bucket list (Nudne dni szkoły+jesienny bucket list) :)

Ciayo! (moje nowe przywitanie!)

Piszę tego posta na przyrodzie, więc nie będzie taki długi. (NIE MARTWCIE SIĘ: piszę w brudnopisie) Słuchamy teraz, razem z KityyLPS (link: www.lpsowyswiatkityy.blogspot.com)
 referatów o słońcu, plutonie, marsu... ALE NUDA! O cho, piszemy punkt A... Dziesięć minut później. Jej mam 3 minuty! OKEJ, ale przejdźmy do sedna posta: Jesienny bucket list, a oto i on:

1.napisz posta
2.pogłaskaj kota

... O cho, punkt B... Kolejne dziesięć minut później...

3.zjedz kanapkę
4.zmień bloga na jesiennego
5.poćwicz JUDO
6.zrób komuś psikusa
7.stwórz grupę na facebooku
8.wyjdź na dwór (pomysł Kityy)
9.narysuj kota
10.wyżywaj się na poduszkach (pomysł Kityy :D)
11.zaproś koleżankę do siebie
12.skocz z dywany (pomysł Kityy :DDDD)
13.zagraj w siatkę
14.skocz do nieba :D
15.zrób kolarz
16.zrób pokój dla LPS
17.krzyknij: KOCHAM BLOGI O LPS!!!
18.zaśpiewaj "Elephant"
19.skontaktuj się ze mną "KONTAKT"
20.zrób mieszankę owoców

Słucham... słucham... słucham... (szesnaście minut później) Słucham o Marsie :DDDDDD XD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

DRYŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ!!! Dzwonek jej! <333

~puddinka

7 komentarzy:

  1. Ale na lekcji piszesz posta?! XDD
    U mnie ask możesz zajrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, bardzo mi się podoba ten post. Tylko mój nick jest nie poprawny 😂 Przez 2 "t". Pozdrawiam cie!
    ~Kitty

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem pisanie rzeczy typu napisz post, pogłaszcz kota, wyjdź na dwór, a przede wszystkim zjedz kanapkę są bez sensu bo i tak na 99,9% zrobiłabyś te rzeczy. Bo bucket list to raczej lista z rzeczami, które inaczej nie koniecznie byś zrobiła, przy najmniej moim zdaniem :p. Ale jak tam uważasz xd. Może ja też zrobie jakaś jesienną listę 😉. Widzę, że mój summer bucket list zainspirowała cię bardziej niż mnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) Może jest bardziej bez sensu, masz tu absolutną rację, co do listu! Ale ja byłam wtedy zakręcona i nie do końca myślałam o tym XD :) A co do inspiracji to TAK!

      ~puddinka

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...