niedziela, 16 lipca 2017

25.The results of the competition soon :) (wyniki LPSowego konkursu za niedługo!) ;)

Siemano!

WAŻNE!
Nazwę miejscowości (jeśli chodzi o konkurs) wysyłajcie na mój otlook lub na interię! Link w następnym poście po ogłoszeniu wyników! I jeszcze: skracam datę do 17 lipca, czyli do jutra! Ci, którzy jeszcze chcą wziąść udział w konkursie mają czas na umieszczenie swojej pracy na swoim blogu do jutra do 12:00.
PS: mogę się spóźnić!
Dziś będzie dosyć nietypowy post, a to dlatego, bo chciałam pokazać Wam prace konkursowe, które otrzymałam nie dawno. Zacznijmy od pracy, którą umieściła kitty (link: www.lpsowyswiatkitty.blogspot.com) A oto i ona:

A teraz ją ocenię:
Kitty, narysowałaś piękną pracę! Oczywiście rozumiem, że to jest moja shorthairka Summer. Ma piękne oczka, ale powinna być cała czarna, a nie ciemno szara... Ma na prawym oczku prawidłowy kwiatek i prawidłowo narysowane wąsy. Ale czy to nie jest praca narysowana w Paincie? A w ogóle to Summer ma białe  uszka....
Pozdrawiam Cię serdecznie!

-puddinka

A teraz ocenię pracę karmel lps (link: cherry-lps.blogspot.com). Oki to zaczynamy! :)





 ocena:
Karmelku lps narysowałaś boską pracę, która mnie zachwyciła.... Przypomina mi ona moją shorthairkę Andzelę. Jest przepięknie ścieniowana i ma słutaśne oczka. Ma prawidło zakręcony ogonek. Jest po prostu piękny... Jest to shorthair o numerze: #468. Naprawdę piękna praca! :) Pozdrawiam.

-puddinka

PS: mam na dzieję, że się nie obrazicie, ale musiałam jakoś ocenić Wasze prace. (Chodzi mi o to, że pokazałam Wasze rysunki na moim blogu).

A teraz coś o LPSsie, który mi przyjdzie za 26 dni... Mianowicie o comic conie kitty. Udzielę Wam paru niezbędnych informacji dotyczących tego LPSa. Zaczynamy!

Na początek porównam podróbkę z Realem. A oto i:





Teraz parę informacji:

Comi con kitty lps Fake od Reala różni się wyglądem, oraz kolorem maski. Widzimy, że Fake ma z jednej strony spłaszczoną główkę i mniejszą czuprynkę. Fake ma ciemniejszy żółty na czuprynce jak i na uszkach. Tego zwierzaka (Reala) można kupić na alixepres, lub na Ebayu, albo na OLXe, czy ALLEGRO.

To już wiecie wszystko o nim...
Do następnej notki papa!

-puddinka


7 komentarzy:

  1. cieszę się, że moja praca ci się podoba ♥ ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się cieszę! Mogłabyś na swoim blogu umieścić wiadomość, że jest konkurs! Potrzebuję jeszcze przynajmniej 1 osoby!
      Pozdrawiam!

      -puddinka

      Usuń
  2. Awww, fajnie, że będziesz miała Comic Con Kitty i zazdro *o*
    Oo muszę zaraz obczaić bloga "LPS-owy świat Kitty" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Na alixespres kupiłam go za 16 zł: przesyłka gratis! Pozdrawiam!

      -puddinka

      Usuń
    2. Eeee XD... Rozwala mnie to, że uważasz go za oryginał i to jeszcze, że jest wart 16 zł... HAHAHAAHA!!! Beka jak rzeka XDD Czy ty w ogóle wiesz, że to fake?? Oryginał jest HIPER rzadki i trudny do zdobycia, wart 500$ :| Nawet na eBay obecnie pojawia się raz na ruski rok, so... Jeżeli nie znasz genezy CCK, to ja ci ją przedstawię :) Comic Con Kitty był dostępny w bardzo ograniczonej ilości na komiksowym event'cie Comic Con w San Diego (jest to główny CC), w 2008 roku, więc logiczne jest, iż będzie go jak na lekarstwo ;)) Po prostu nie ma hja, żeby był dostępny łatwo niczym broń palna w Ameryce ://

      Usuń
  3. Chciałabym mieć comic coona :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na aliexspres za 16 zł: wysyłka: 0 zł!
      Pozdrawiam!

      -puddinka

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...