środa, 12 lipca 2017

23.I describe four LPS (opisuję cztery LPSy) ;)

Hejoł!
Dziś mam zamiar opisać moje cztery LPSy. Więc zaczynamy!


Na tym zdjęciu widzimy dziobaka LPS, który ma 11 lat. Ma ona różową czuprynkę i duże, koloru morskiego oczy. Ma na imię Vidiia i uczęszcza do szkoły podstawowej w Krakowie. Jest cała fioletowa (no nie cała). Lubi się stroić i malować paznokcie. Wolne chwile od nauki spędza w wodzie mażąc o wakacyjnych przygodach. Często wpada w tarapaty, wywołane własną głupotą. Jej przyjaciółką jest Jelonka i Stokrotka.


Na tym zdjęciu widzimy lamę, która ma 18 lat. Ma na imię Amelka i jest podobna do konia (mój tata często ją myli z koniem)... Chodzi już na studia i jest bardzo wrażliwa. Uczęszczała też do szkoły muzycznej w Warszawie na fortepian, a później  na wiolączelę. Nie lubi się stroić. Jest skromna i mało zorganizowana. Lubi jeść lody, warzywa i owoce. Jej przyjaciółką jest Sagira.


 Tu mamy kotkę, która ma 18 lat i chodzi na studia. Jest bardzo zorganizowana (nie tak jak Amelka). Nigdy nie używała wulgaryzmów. Lubi być zauważana. Ma na imię Sagira. Jest różowym kotem z dodatkiem żółci i pomarańczu. Kiedyś zrezygnowała w prowadzeniu sławnego życia. Miała dość, że kamery ją ciągle śledzą i skończyła ze sławą (a później tego żałowała). Jej przyjaciółką jest Amelka i Różyczka.


Na tym zdjęciu widzimy tygrysa, jest to ona. Ma 12 lat i na imię Pręga. Kocha swoje rajskie życie. Nigdy nie chodziła do szkoły, dlatego jej matka była na nią zła, że tego nie robi. Pręga chciała iść na łatwiznę i nie miała świadomości co ją może spotkać w dalekiej przyszłości. Jest ona koloru pomarańczowego. Kocha kolor fioletowy i zielony (trochę też czerwony). Jej przyjaciółką jest Vidiia.

To tyle na dziś! Acha. Nie wiem czy Wam o tym mówiłam, ale za 1-2 miesiące przyjdzie mi comiccon kitty LPS. Także spodziewajcie się filmiku, lub zdjęć jak go otwieram. A jak by ktoś nie wiedział jak on wygląda, to niech spojrzy na zdjęcie pod tym tekstem:





Oki to papa!

-puddinka

2 komentarze:

  1. Wszystkie LPS'y które wymieniłaś mam ja albo moja przyjaciółka :'D. Musze zobaczyć comic coon kitty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki za 50 dni ;3 !!! Może! Może chciałabyś wziąć udział w konkursie?

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...