czwartek, 13 lipca 2017

24.I change the mascot of this blog and give some information (zmieniam maskotkę tego bloga i udzielam kilku informacji) :)

Hejo!

Na początku chciałam bardzo pozdrowić moją przyjaciółkę ze szkoły Milenę! Pozdrawiam Cię serdecznie! Ona narysowała już pracę! Pomóżmy jej mieć czytelników i wspierajmy ją w trudnych chwilach! Jej link do bloga: www.lpsowyswiat kitty.blogspot.com.


 Zajrzyjcie! Zachęcam Was! A szczególnie Galaxis LPS i Karmelowy blog LPS! :) :3 Xdddd! Jeśli chcecie być tak samo pozdrowieni to komentarz!


Rysunki do konkursu umieszczajcie na swoich blogach!  :)
 
 Oto i 24 post. Ta notka będzie o nadchodzącym comic coonie kitty LPS, ale też udzielę Wam paru niezbędnych informacji, a także pokarzę mój własnoręcznie zrobiony pokoik dla comic coona kitty. Ale już zaczynamy (po koleji). 

Jak już sami Wiecie (chyba, że teraz ktoś zajrzał) w drodze do Polski jest LPS: comi coon kitty. Jestem z tego bardzo szczęśliwa, a także zadowolona. I właśnie z tej okazji chciałam Wam wszystkim ogłosić, że zmieniłam (jak pewnie sami to zauważyliście) maskotkę tego bloga. Tą maskotką zostaje comi coon kitty LPS! :)

Chciałabym Wam przypomnieć, że nie dawno ogłosiłam konkurs no najładniejszego narysowanego LPSa popa...

A teraz będę prowadzić przez całe wakacje kalędarz, a zresztą zobaczcie jaki:


Oto i ten kalendarzyk. Nie jest on wprawdzie taki strasznie mały, ale zawsze coś!
A teraz przyszła pora na pokoik o którym mówiłam Wam na początku tego posta.






No także to jest ten pokój i akcesoria!

Do następnej notki! (a w ogóle to do jutra!)

-puddinka


6 komentarzy:

  1. Super! napisałaś niestety trochę źle nazwę mojego bloga. bo to: lpsowyswiatkitty.blogspot.com
    Czekam na więcej notek!
    ~Kitty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno jest real.... Ale ja kupowałam nie na eBayu. A za ocenę pokoiku, dzięki! :)

    -puddinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możliwe że to jest orginał, bo ich jest kilka na świecie. Nawet Słodka Billa ma podróbę. A Aliexpress i chiński sklep, a w Chinach roi się od podrób :( ~Kitty

      Usuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...