poniedziałek, 10 lipca 2017

21.New LPS furniture (nowe LPSowe mebelki) :) -Shopping! ;)

Cześć Wszystkim!
Dzisiaj postanowiłam pochwalić się Wam co nowego udało mi się wykonać. Mebelki, proszę państwa, mebelki... Xddddd! Może teraz je Wam pokażę. To właściwie niezbyt duży wyczyn, ale jest to jest ważne! Ale przejdźmy do sedna. Niedługo na blogu pojawi się pierwszy filmik zapowiadający program prowadzony przez mojego shorthaira Summer LPSowy VLOG. :) A oto parę zdjęć dotyczących moich własnoręcznie zrobionych mebelków dla LPS.


 Tu widzimy ładnie zrobione biurko i krzesło na kółkach. Cały zestaw jest wykonany z filcu, kartonu, koralików i  pudełek po zapałkach.


 Następnie mamy (słabo widać) sztalugę, czy coś takiego? Nie wiem! ;) Na tym czymś jest arcydzieło (widać na nim dwa ludziki, trawę, tęczę, słońce i białe tło (co nie jest ważne)).


Tu mamy przepięknie zrobione biurko i krzesło. Tam (jeśli widać) na tym stole są jakieś szlaczki. Nogi są wykonane ze sklejonych ze sobą koralików i przyklejonych do blatu. Krzesło zaś z kartoniku i mniejszych różowych koralików... XD

To tyle na dziś! :)

-puddinka

5 komentarzy:

  1. Czemu w tytule jest -shopping? O.o przecież nic nie kupiłaś xd. Ładne mebelki ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shopping dlatego, bo na "niby moje" petki kupiły te mebelki. :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na krzesło obrotowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mebelki! :D Ten stół jest taki ładny ♥♥

    OdpowiedzUsuń

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...