poniedziałek, 24 lipca 2017

27.Post not meaningless... (post chyba bez sensu) :\

Saluto!

W poprzednim poście miałam zaszczyt ogłosić Wam wyniki LPSowego konkursu. Jak już parę osób wie miejsce pierwsze otrzymała Karmel LPS. A dziś chciałabym zareklamować ją i Kitty. (Dziewczyny mam nadzieję, że się nie obrazicie!)... Zaczynamy!

Na początek, może...Jaj filmik (Karmel LPS)



Oki! A teraz opis jej bloga!






Oto i jej nagłówek. Moim zdaniem wygląda świetnie! Jak widzimy na nagłówku jest moja Summer (to znaczy jej!) Summer ma granatowe okulary, oraz niebieski parasol... W lewym górnym rogu widzimy napis "KARMELOWY BLOG".

A teraz Kitty LPS!

Nie wiem jak się nazywa na YT, ale za to mam zdjęcie okładki jej bloga o LPS!

Oto i on:

Na tym nagłówku widzimy jej maskotkę bloga Ellie. Jest to shorthair, który ma dosyć częste imię Luna. Niebieski jest napis swiat i koty, ale na różowo zaś LPS-owy i Kityy.

I to tyle na dziś: do następnej notki! Papa!

-puddinka







2 komentarze:

68. Post o niczym...

MMMM... TROSZECZKĘ MNIE TUTAJ NIE BYŁO... :0 OSTATNI POST BYŁ OPUBLIKOWANY 19.06.2019R. HA! I co? Myśliliście pewnie, że już skończ...